OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en trygg ledare med affärssinne och känsla för utomordentlig kundnöjdhet? Nu söker vi dig som vill ta nästa steg i din karriär och vara del av Team Audi Gävle där målet är att vara ledare inom hållbar mobilitet och kundupplevelse.
Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av Driv, Integritet och Hållbarhet. Vi erbjuder många uppskattade personalrabatter och förmåner samt ett generöst friskvårdsbidrag eftersom vi värnar om våra anställdas hälsa och välbefinnande. Du får dessutom möjligheten att jobba i en verksamhet med skickliga kollegor och god stämning. Läs gärna mer på vår karriärsida .
Om tjänsten
Som Servicechef har du budget och resultatansvar för servicemarknad där du ansvarar för att leda, utveckla och driva verksamheten mot uppställda mål och nyckeltal. Du ansvarar för att vår anläggning alltid ger den bästa kundupplevelsen genom att utveckla och förbättra vårt serviceerbjudande i synnerhet och Audiägandet i allmänhet.
Ditt fokus kommer att vara både strategiskt och operativt då bilbranschen just nu genomgår stora förändringar mot elektrifiering och digitalisering. Som Servicechef har du personalansvar för 13 kompententa medarbetare . I ansvaret ingår att stötta organisationen i olika aktiviteter samt se till att medarbetarna har de resurser och utbildningar som krävs, för att nå uppsatta mål samt bidra till deras utveckling .
Kvalifikationer
Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av chef- och ledarskap, godkänd gymnasial utbildning samt erfarenhet av att arbeta i en kundfokuserad organisation. Du är van att arbeta efter uppsatta mål och uppvisar en god affärsförståelse och ekonomisk medvetenhet. Du har lätt för att sätta dig in i nya affärssystem och goda administrativa kunskaper . Du har tidigare erfarenhet från fordonsbranschen, har du även arbetat i en större organisation är det meriterande. Du talar och skriver flytande på svenska samt har en förmåga att uttrycka dig på engelska. B-körkort är ett krav.
Personliga egenskaper
Som person är du driven och proaktiv där du alltid arbetar målinriktad med en stor ödmjukhet och engagemang att leda andra. Du är en lagspelare som tycker om att bygga långsiktiga relationer både till kunder och medarbetare. Ditt arbetssätt är strukturerat och du har en förmåga att planera och organisera ditt och andras arbete, likväl förmåga att växla mellan olika uppgifter. Du är lösningsorienterad, handlingskraftig samt strävar efter att ge så bra service som möjligt.
Ansökan
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan direkt då urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 20 februari. För frågor kontakta rekryterande chef, Johan Kempas.
Din Bil Gruppen eftersträvar jämställdhet och mångfald. Vi värdesätter det kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Välkommen med din ansökan!