OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden;
Kunden är ett serviceföretag med verksamhet inom ett flertal segment. Koncernen har sitt säte i Stockholm och har omkring 700 anställda och omsätter 2017 ca 700 mkr.
Kundens affärsidé är att sälja och leverera fastighetsrelaterade servicetjänster: både ”mjuka” servicetjänster som lokalvård, parkering och bevakning, samt ”hårda” tjänster som teknisk drift och förvaltning. Företagets kunder är både privata och offentliga kunder inom bland annat fastighet, kontor och köpcentrum. Kunden bygger sin verksamhet på att ha engagerade och proaktiva ledare samt personal som kunden uppskattar och kan rekommendera till andra. Grundläggande värderingar som förtroende genom ordning, personlighet och driv har hjälpt oss att utvecklas som företag.
Om tjänsten;
Nu söker vi för kunds räkning en Servicechef som vill vara med och bygga bolaget. Som Servicechef rapporterar du direkt till affärsområdeschefen och är en del av ett team av åtta andra servicechefer. Tillsammans täcker vi ett geografiskt område kring Stockholms län och Mälardalen.
En servicechef hos kunden är en naturlig ledare med framtidsvisioner. Som jobbar strukturerat och kundfokuserat. Det är en driven person med känsla för kommunikation, nätverkande och merförsäljning och som främst av allt, är en person med servicekänsla i allt du gör.
Arbetet innebär;
• Servicechefen skall självständigt driva sina kundavtal på ett affärsmässigt vis så att budget och mål uppfylls.
• Budget och resultatansvar
• Ekonomisk administration, uppföljning och redovisning för varje kund
• Att vårda och bygga starka kundrelationer
• Driva rörlig och merförsäljning på samtliga kunder
• Kvalitetssäkra alla leveranser/leverantörer som levererar till kunden
• Personalansvar där kundkontrakten innefattar detta
Kvalifikations- och utbildningskrav;
• Erfarenhet från drift och leverans inom servicebranscher
• Drivande, initiativrik och självständig
• Affärsmässigt och ekonomisk förståelse
• God planerings- och organisationsförmåga
• God analytisk- och kommunikativ förmåga.
• Genomförandeförmåga, förändringsinriktad och uthållig
• Behärska det svenska språket i tal och skrift, fördelaktigt om man behärskar flera språk
• Mycket god datorvana, kunna hantera Office-paketet, olika typer av stödsystem etc
• Utbildning på lägst gymnasienivå
Övrig information;
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.
Omfattning: Heltid, 100 %, Tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Start: Enligt överenskommelse
Lön: Enligt överenskommelse
Placering: Stockholm
Funderingar kring Recways rekryteringsprocess? Vi kommer intervjuerna dem kandidater som går vidare till nästa steg hos kunden. Har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@recway.se under kontorstid.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan .