Servicechef till Actor AB!

Servicechef till Actor AB!

Arbetsbeskrivning

Vi söker en engagerad servicechef som kommer vara ansvarig för att leda och koordinera serviceavdelningen på Actor i Gävle. Här får du möjlighet att arbeta i en stimulerande och utvecklande roll samtidigt som du får arbeta hands on med det tekniska. En perfekt roll för dig som vill kombinera tekniskt intresse med personalansvar - varmt välkommen med din ansökan redan idag då behovet är omgående och urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN

Actor erbjuder mjukglassmaskiner, slushmaskiner samt glassmaskiner och de är en flexibel leverantör som hjälper sina kunder att hitta den perfekta helhetslösningen för såväl organisationen som branschen eller kontexten. De har en enda målsättning: att vara störst och bäst inom glass och slush!

För att komma in i rollen på bästa sätt kommer du till en början gå bredvid nuvarande tillförordnad servicechef för att lära dig det tekniska kring maskinerna. Beroende på din el- och teknikkunskap kan introduktionssträckan vara av längre eller kortare karaktär. Till en början kommer du vara på plats ute hos kunderna tillsammans med teknikerna för att lära dig processen kring installation och utbildning av maskiner. När du blir varm i kläderna kommer du främst arbeta från kontoret och ditt huvudsakliga ansvarsområde som servicechef kommer vara att koordinera dina medarbetare samt ha det övergripande ansvaret över service och logistik.

Du blir en del av ett kontor med härlig stämning och högt i tak, och du har ett företag och ledarskap i ryggen som tror starkt på frihet under ansvar och att du själv kan planera och strukturera dina dagar för att kunna ha en bra balans mellan arbete och privatliv. Du får också goda möjligheter till såväl personlig som professionell utveckling då du erbjuds en stimulerande kombination av pedagogik, intresse för människor samt drivet av att ständigt vilja utveckla serviceavdelningen.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Arbetsledande ansvar över teknikerna som i dagsläget är två medarbetare
* Ha nära samarbete och kommunikation med såväl tekniker som säljare och kunder
* Arbeta utifrån arbetsordrar och därefter sätta tidsplan och boka in möten med kunder för att tekniker ska kunna installera och utbilda kunderna i maskinerna
* Skruva och meka i såväl mekaniska som pneumatiska system samt hantera lågspänning i maskinerna
* Ansvara för kontrollfunktioner som exempelvis lager, logistik, prislistor eller prisjusteringar, frakt och kostnader
* Se över produktionskostnader och tillsammans med Johan (VD) hitta kreativa och ekonomiska lösningar för både Actor och deras kunder


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt har elkunskap och grundläggande förståelse för lågspänning
- Pratar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska då båda språken förekommer i tjänsten
- Har B-körkort

Det är meriterande om du har:


* C-körkort (ibland hyr Actor tyngre lastbilar för att frakta maskiner till mässor i Sverige)
* Tidigare erfarenhet av en roll med arbetsfördelning eller personalansvar


Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för ör att lyckas i rollen tror vi att du är:
- Självgående
- Problemlösande
- Relationsskapande

Du drivs och motiveras av eget ansvar, är ihärdig och har ett sinne för att prioritera rätt utefter tidsplaner. För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du har ett stort tekniskt intresse och stimuleras av att skruva, meka och lösa tekniska problem. Utöver detta är du en lagspelare som har förmåga att uttrycka dig på ett serviceinriktat samt professionellt sätt till både interna och externa parter.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Här kan du läsa mer om Actor via deras hemsida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 april 2024
  • Ansök senast: 4 maj 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024