Servicechef till Jura!

Arbetsbeskrivning

Hos jura står professionell service i fokus. Vid servicebehov är de optimalt förberedda i JURA Hospitality Center i Stockholm. I servicecentret, som är utrustat med den senaste tekniken, garanterar kvalificerade anställda professionell service för deras kunder. JURA är innovationsledande och marknadsledande i världen när det gäller hightech-kaffemaskiner i premium-segmentet för användning i hushållet, på kontor och restaurang. Företaget präglas av en tydligt formulerad strategi, stolthet och ett fokuserat engagemang hos sina anställda där alla bidrar aktivt till ett positivt resultat. För mer information, besök jura.com.

För kunds räkning söker vi nu en Servicechef! Vi på Clevry sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd direkt hos Jura.


Din roll

Vi söker en kompentent chef till Juras tekniska avdelning/serviceverkstad och kundsupportavdelning. Du ansvarar för den operativa driften samt säkerställer att alla anställda med kundkontakt har optimerad kunskap om deras produkter.

Rollen innefattar fullt ansvar för kvalitativa parameter gällande reparationer, serviceflöden i deras verkstad och kundkommunikation. Du kommer att ha personalansvar över 7 personer i olika befattningar samt ägandeskap för hela service-kanalen inkluderat deras nationella nätverk av partners. Du är en förebild när det kommer till att leverera service & kundnytta i världsklass samt har erfarenhet av att bygga upp eller utveckla framgångsrika service-team/organisationer. Du trivs lika bra med kunder ute på plats som med att utveckla och implementera rutiner i företaget. Du rapporterar direkt till VDn som är ansvarig för den svenska och norska organisationen.

Omfattning: heltid

Kontor: Hammarby sjöstad

Start: omgående



Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Ansvar för hela serviceavdelningen dvs. Verkstad & Support

- Ledare för att drift, funktion och prestanda utförs enligt företagets förväntningar, budget och målsättning

- Planera, koordinera, prioritera och styra arbetsuppgifter i gruppen samt följa upp genomförandet

- Koordinera kundärenden mellan avdelningarna (butik, verkstad, support och utesälj)
- Säkerställa intern produktkompetens genom löpande utbildningar
- Följa upp på statistik och kvalitetskrav
- Vidareutveckla/skapa målsättningar och strategier för förbättra deras servicearbete
- Vara en kompetent och professionell kontaktperson för samarbetspartners och HQ
- Utvecklings- och effektiviseringsprojekt


Din profil

Vi söker dig som har gedigen erfarenhet inom service management från ett produkttillverkande företag med teamleading ansvar. Du behöver ha kompetens inom följande kunskapsområden - Servicetjänster, Projektledning, Teamledning, Koordination och Retorik. Du har god vana i Officepaketet och har tidigare erfarenhet av arbete i CRM system. Du har god förmåga att kunna förmedla och presentera och få människor med dig som "ansikte utåt" till Juras partners. Du är självständig och initiativrik samt van vid att prioritera, vidare är du serviceinriktad och engagerad. Du är duktig på att skapa och bibehålla goda relationer samt har gott sifferminne och är marknadsorienterad.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.


Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 mars 2022
  • Ansök senast: 28 augusti 2022

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024