OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till ett av de största telekomföretagen i Sverige söker vi nu Servicechef med intresse för affärer och människor. Du får möjligheten att axla en rolig, mångfacetterad och spännande roll där du får kombinera dina intressen för försäljning och människor i en teknikdomän.
Om företaget
TNS är en marknadsledande leverantör av fälttjänster inom telekom i Sverige. TNS bygger, underhåller och sköter driften av nätinfrastruktur i hela landet, och arbetar med alla typer av kommunikationsnät i alla miljöer.
Att vara en del av TNS innebär att vara en del av en nytänkande organisation där vi visar respekt och omtanke för varandra. Vi tar ansvar för vårt eget arbete och stöttar varandra inom arbetsgruppen såväl som organisationen i stort.
Om tjänsten
Servicechefens uppgift är att följa upp sin regions verksamhet och ekonomi regelbundet då du har verksamhet-, kvalitets- och resultatansvar. Att implementera och följa upp kundavtal samt verka för goda relationer med kunder och underleverantörer är en viktig del i ditt arbete. I dina arbetsuppgifter ingår det också att utveckla arbetsmetoder för att säkerställa att verksamheten drivs på bästa sätt.
Med ett modernt och naturligt ledaskap stödjer, coachar och engagerar du din grupp på ett 20-tal fälttekniker för att skapa en stimulerande miljö där ni tillsammans optimerar verksamheten och skapar gruppkänsla, trivsel och en god arbetsmiljö. Att säkerställa kapacitet samt identifiera resurs- och kompetensbehov är del av ditt ansvar samt att identifiera, bedöma och följa upp arbetsmiljö- och säkerhetsrisker.
I tjänsten ingår det en del resor vilket främst innebär längre dagsturer och någon övernattning i månaden. Ca var 15:e vecka är du även Nationell Servicechef vilket innebär att du har det övergripande ansvaret för flera regioner och ska finnas tillgänglig dygnet runt.
Om dig!
Du som söker har minst 4 års arbetslivserfarenhet från telekombranschen alternativt liknande bransch.
Erfaren av att leda en grupp och är van att planera och strukturera för att hålla tidsplaner.
Du har en förmåga att bygga interna och externa kontaktnät samt kunna svara upp mot intressenters behov.
Vi ser gärna att du kommunicera obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Du ser vikten av att förmedla tydlig information till de du har runt omkring dig, och gör detta på ett pedagogiskt sätt som passar den du talar med. Du är entusiasmerande och tar hand om dina medarbetares motivation och engagemang.
Du är ansvarstagande och har ett tydligt ägarskap för dina uppgifter, vilket innebär både det du själv åtagit dig men även din grupp.
Tjänsten kräver att du har B-körkort.
Meriterande om du har
Teknisk utbildning
Placeringsort: TNS kontor i Luleå
Ansökan
Skicka ditt CV och personligt brev till oss där du talar om varför just du passar för den här tjänsten till: jobb@btp.se. Vi arbetar med löpande urval så skicka din ansökan så fort som möjligt. Vid ansökan var god ange referens: Servicechef Luleå
Om oss
Boost är ett tjänsteföretag som verkar inom sektorerna fastighetsnät, kommunikation, säkerhetsteknik och elinstallationer. Vi på Boost tror på mångfald och jobbar alltid med fördomsfri rekrytering, schyssta anställningsvillkor och är självklart kollektivanslutna. Vår verksamhet finns där du finns oavsett geografi.
Kontakt
Therese Hellemarck
therese@btp.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Kent Andersson
Konsultchef Ingela Johannesson
0703-774602
Konsultchef Ingela Johannesson
0708-100117