Servicedesk

Arbetsbeskrivning

Företagsinformation

Premier är ett modernt serviceföretag verksamt inom två affärsområden:
Personalservice som specialiserat sig på bemanning, rekrytering och andra personalrelaterade resursbehov samt Industriservice med inriktning på infrastrukturella industritjänster gentemot tillverkningsindustrin.
Premier i Sverige bildades 1993 och har idag ca 280 anställda

Tjänstebeskrivning

För kunds räkning söker vi nu 2 personer till deras servicedesk, first line support. Du ska svara på inkommande incidenser från företagets anställda.
Det kan vara allt från enklare lösenordsbyte, beställningar, it relaterade tjänster till att faktiskt åka på "one sight support" med att byta PC m.m. Allmänna PC frågor, klientfrågor, allt från mail till nätverk.
Tjänsten är varierande, så därför krävs det att du älskar att ha många bollar i luften och är lösningsorienterad. Du jobbar i blandad miljö Microsoft och Novell.

Kvalifikationer

Du har gått någon form av tekniskt inriktad utbildning.
Du har en hög social kompetens.
Du är självgående och helhetslösnings orienterad.
Du tycker om att ha många bollar i luften.
Du har Itil förståelse.

Krav

Körkort
Kunna utvecklas

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB Trollhättan
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 18 mars 2015

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

1 line support

1 line support

26 november 2024