ServiceDesk

Arbetsbeskrivning

Till vår kund söker vi nu några gladaServicedeskmedarbetare!

Jobbeskrivning:

Till kund söker vi just nu efter Servicedeskmedarbetare med en glad och positiv inställning.
I jobbbeskrivningen ingår att man hanterar inkommande ärenden enligt satta rutiner. Det kan innebära samtalshantering, mail/kontaktformulär samt beställningar.
Prioritera verksamhetskritiska och patientkritiska incidenter tillsammans med operativa incident managers.

Pass med arbetstider 06-22 och helgarbete samt nattarbete kommer förekomma.

Kompetenskrav:
För att bli framgångsrik och trivasi rollen krävs att du alltid har service i fokus, mot kund och kollegor samt har en hög kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Har en vilja att förbättra och utveckla verksamheten och tar ansvar för de arbetsuppgifter som du handhar. Tjänsten kräver också att du är flexibel, har lätt att samarbeta och är van vid att arbeta i en föränderlig miljö med högt tempo.

Meriterande kompetens:
- Jobbat i Servicebranschen eller kundservice
- Lätt för att lära sig nya system och ta in ny information för att sedan omsätta denna i praktiken
- IT-vana

Startdatum: 2018-08-27
Plats: Centrala Stockholm
Omfattning: 100%
Språk: Svenska

Uppdraget är ett år med eventuell förlängning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Elin Gheljai
0737269816
Jenny Frank
0728-560153
Elin Gheljai

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Danda Malmö
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 6 augusti 2018

Besöksadress

Stora Nygatan 55, Malmö
None

Postadress

Stora Nygatan 55
Malmö, 21137

Liknande jobb


Software Support

Software Support

6 november 2024

Relationsskapande it-tekniker

6 november 2024

6 november 2024