Servicedesk

Arbetsbeskrivning

SYSteam Network Center erbjuder tjänster inom drift och support.Vi är idag cirka 50 medarbetare och är inne i en expansiv period.Vi söker medarbetare till vår Servicedesk.Du jobbar i vår Servicedesk och tar emot supportärenden från våra kunder.Snabba ärenden löser du själv.Du har en grundkunskap inom MS Windows och/eller IBMs iSeries.Kontakten med kunderna har du via telefon varför telefonvana är en stor fördel.Goda språkkunskaper i svenska och engelska.Bakgrund inom Servicedesk/support ser vi som positivt.I vår Servicedesk jobbar vi som ett lag med våra givna roller.Det gör att du måste kunna samarbeta med andra.Du brinner för ditt jobb, är serviceinriktad och har en stor social förmåga.Tjänsten omfattar heltid, tvåskiftsarbete och är en tillsvidareanställning med inledande provanställning.Vi behöver tillsätta tjänster under Q3 med placering vid vårt Huskvarnakontor.Sista ansökningsdag är 2007-07-31.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SYSteam AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 21 juni 2007
  • Ansök senast: 31 juli 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010