OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Servicedesk agent hos vår internationella kund i Stockholm hanterar du alla inkommande ärenden avseende IT via telefon eller ärendehanteringssystem och löser dessa på distans.
Du bör ha god erfarenhet av att arbete inom IT Service Desk med kundkontakt, ha god kunskap om Active directory, grundläggande kunskap inom Nätverk samt mycket god kunskap av Incident Management och Order/Request Management processerna.
För att klara av rollen bör du vara certifierad inom Microsoft Windows Desktop Support och Microsoft Office Support samt ITIL v3 Foundation.
Vidare tror vi att du har mycket hög nivå på kundhantering, samarbetsförmåga och kommunikation samt talar och skriver obehindrat på Svenska och Engelska. Du är självständig och professionell samt har en proaktiv och lösningsorienterad inställning till ditt arbete.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting