OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som har ett genuint intresse för teknik och support. Dig som är driven, ansvarstagande och tycker om att ge kunden den bästa kundupplevelsen. Vår kund i centrala Malmö söker en stabil och engagerad servicedeskmedarbetare till ett av sina team. För att trivas i rollen behöver du en hög kommunikativ förmåga för att konstruktivt kunna föra en dialog med kund och dina kollegor.
Starten är omgående med respekt för andra åtaganden och det är en tillsvidareanställning som startas med en 6 månaders provanställning.
Några typiska områden ni som service desk agenter kommer att arbeta med:
Felsökning
Ärendehantering samt mobila enheter
Windows 7 10
Office365
Active Directory
Basic nätverk (TCP/IP/DNS/DHCP)
Vi söker dig som: Har gymnasiekompetens, med fördel inom IT
Har erfarenhet av att arbeta med datorer / IT, tidigare erfarenhet av servicedesk är starkt meriterande.
Har koll på vad ITIL är
Är mycket serviceinriktad och har ett stort intressse för IT och teknik
Är lyhörd och värdesätter goda kundkontakter
Är analytisk, noggrann och kan arbeta strukturerat
Har en hög kommunikativ förmåga
Kan uttrycka dig mycket väl i både tal och skrift på svenska och engelska
Körkort är meriterande
Som konsult på Barona är du anställd av ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Du kommer att ha regelbunden kontakt med en dedikerad konsultchef. Detta är en tillsvidareanställning på heltid och vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Vi kommer löpande gå igenom ansökningar och hålla intervjuer så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Låter detta intressant, tveka inte att skicka in din ansökan! Om du har frågor eller liknande är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Terese Hammargren, terese.hammargren@barona.se
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!