Servicedesk dispatcher

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten Nitma är ett välrenommerat konsultföretag specialiserat på att leverera kvalificerade outsourcingtjänster till företag i Norden.Vi stödjer våra kunder med allt mellan it management, projektledning och support. Vi är en ung och en lärande organisation med stort utrymme för egna initiativ och ständiga förbättringar. Vi expanderar nu och söker därför en servicedesk dispatcher som skall ingå i vårt team på kontoret i Sollentuna.Bland arbetsuppgifterna märks bl.a. registrering av supportärenden.Personliga egenskaper Du är målinriktad och kan arbeta självständigt.Du har lätt för att samarbeta och tycker om att ge god service.Du har lätt för att vara trevlig även när det är stressigt och har stort tålamod.Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Märk ansökan Servicedesk dispatcher.Urval och intervjuer kommer att ske löpande så det är bra om du skickar in din ansökan så fort som möjligt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nitma AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 4 september 2007
  • Ansök senast: 4 oktober 2007

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 31
Stockholm

Postadress

Box 8020
SOLLENTUNA, 19208

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010