Servicedesk koordinator

Arbetsbeskrivning

SYSteam Network Center erbjuder tjänster inom drift och support.Vi är idag cirka 50 medarbetare och är inne i en expansiv period.Vi söker medarbetare till vår Servicedesk.Du jobbar i vår Servicedesk som koordinator och är en väldigt viktig kugge i vår dagliga leverans mot våra kunder.Du är ansvarig för leveransen över dagen och hjälper våra medarbetare att prioritera och eskalera ärenden.Du har god förståelse för IT och har med fördel vana och erfarenhet av att ha arbetat med support eller service i en IT-organisation tidigare.Du har förmåga att ha många saker igång samtidigt och trivs när pulsen är hög.Du är duktig på att snabbt sätta dig in i situationer, ta beslut och leda aktiviteter.Goda språkkunskaper i svenska och engelska.I vår Servicedesk jobbar vi som ett lag med våra givna roller.Vi har en gemensam leverans vi ska göra.Det gör att du måste kunna samarbeta med andra.Du brinner för ditt jobb, är serviceinriktad och har en stor social förmåga.Tjänsten omfattar hel- eller deltid och är en tillsvidareanställning med inledande provanställning.Vi behöver tillsätta tjänsten omgående med placering vid vårt Huskvarnakontor.Sista ansökningsdag är 2007-11-05.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SYSteam AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 18 oktober 2007
  • Ansök senast: 17 november 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010