ServiceDesk-medarbetare med känsla för kundens behov

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Vi växer och behöver förstärka vårt lag med en medarbetare på vår ServiceDesk! Vi söker dig som vill vara med och underlätta vardagen för våra kunder och bidra till att göra IT enklare för användarna. Vi tror att du som söker denna tjänst trivs med daglig kundkontakt i varierande IT-miljö och verkligen vill göra en skillnad och uppnå hög kundnöjdhet.
Det dagliga arbetet innebär att jobba i vår supportavdelning och hjälpa våra kunder via telefon, mail och fjärrstyrning. Våra kunder finns i alla sorters branscher och deras IT-behov kan variera från enklare support på Microsoft Office 365 till servermiljö.


Vad vi erbjuder
En trevlig arbetsplats med personal och kund i fokus. Vi är ett företag där du får vara med och påverka och där ledtiderna är korta. Friskvård och aktiviteter är något som ligger Future IT Partner varmt om hjärtat.

Kunskapskrav
-Relevant eftergymnasial utbildning
-Microsoft Office 365
-Brandväggar
-Skrivare
-Backuper
-Flytande svenska i tal och skrift
-God engelska i tal och skrift

Meriterade egenskaper
-Självständig
-Lösningsorienterad
-God vana av kundkontakt via telefon och mail


#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Future IT Partner Skåne AB Helsingborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juli 2020
  • Ansök senast: 15 augusti 2020

Postadress

Basaltgatan 9
Helsingborg, 25468

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024

1 line support

1 line support

20 december 2024