OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Åt vår kunds vägnar söker vi nu en service desk medarbetare till deras IT avdelning. Har du minst två års erfarenhet av IT - Support och tycker om att arbeta i team tillsammans med andra? Då kan det vara dig vi söker! Tveka inte att ansöka redan idag då vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Du kommer få arbeta med hos vår kunds interna IT - support i deras service desk. Här kommer du få hantera och ta emot ärenden från kundens interna användare.
ARBETSUPPGIFTER
- Svara och ta emot ärenden via telefon
- 1:a linjen relaterade arbetsuppgifter, skapa och hantera ärenden som kommer in
- Anlasyera incidenter och prioritera ärendena som kommer in och eskalera dem vidare till rätt mottagare
VI SÖKER DIG SOM
- Har minst två års erfarenhet av att arbeta inom IT - Support
- Har ett gediget intresse för IT och tycker om och ge god service
- Har en bred kunskap inom Active Directory on prem och Azure Active directory
- En god förståelse och kunskap inom ITSM och ITSM verktyg och tekniker för att kunna ge bästa möjliga support.
- Som pratar och skriver obehindrat i både Svenska och Engelska då du kommer ge support över telefon i båda språken.
- Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringsystemet Jira
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Samarbetsinriktad
- Problemlösande
Övrig information
* Start: 1'a Juni - 30'e November 2023
* Omfattning: Heltid, 40h i veckan.
* Placering: Solna, Stockholm.
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231