OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Clockwork är det nya bemannings- och rekryteringsföretaget. Vi har lång erfarenhet från bemanningsbranschen och vet hur viktigt det är med stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal och tjänstemän till interim management, skolpersonal, matchning och rekrytering. Clockwork har idag ca 250 anställda och finns på orterna Piteå, Umeå, Hudiksvall, Gävle, Tierp, Falun, Avesta och Västerås. Som ett led i att vara en av bemanningsbranschens mest attraktiva arbetsgivare fokuserar vi extra på friskvård med målet att ha branschens friskaste personal. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad. För mer info gå in på www.clockworkpersonal.se
Om företaget
Vi söker nu servicedesk personal för kunds räkning i Insjön.
Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ge support/service via telefon.
Tjänsten innebär i stora drag att svara på inkommande samtal till servicedesk där man arbetar i team. Det innebär att ta emot olika frågor som dels berör IT men som även kan beröra andra delar av orgnasiationen.
Din profil
Vi söker flera personer till dessa tjänster, 1 heltidtjänst, 2 tjänster på 50% samt extra personal vid behov som tex vid frånvaro av ordinarie personal.
Vi ser att du som söker är en mycket serviceinriktad person och har förmåga att förklara tydligt så att andra förstår.
Tempot kommer stundtals vara högt så du gillar att ha mycket på gång samtidigt. Det krävs att du är strukturerad, nogrann och gillar att ha många bollar i luften.
I arbetet kommer du att använda både svenska och engelska, vilket kräver att du talar och skriver flytande engelska.
Vi ser att du har vana av att använda telefonen som arbetsredskap.
Kvalifikationer för tjänster:
*God social kompetens och servicekänsla
*God allmänIT-vana
*God vana av Operativsystem Windows 10 och 8.1.
*Kunskaper inom Microsoft Office 2016, 2013 samt Internet Explorer.
*Server Operativsystem Microsoft Windows Server 2012 samt 2003.
Meriterande kunskaper är erfarenhet av Microsoft Service Manager(Ärendehanteringssystem-Case handling, Incident, Problem och Service Request).
Även kunskaper/kännedom om ITIL är meriterande.
Uppdragsstart är omgående och pågår till årsskiftet.
Arbetstider:
Måndag-Fredag 07.00-16.30.
Lördag 09.00-14.00 (schemalagd var 6:e vecka)
Urval kommer ske löpande så skicka in din ansökan redan idag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson
Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback
Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback
Angelica Carlsson
Helena Lundqvist Cabrera