OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Söker du en varierande roll där kunden alltid står i fokus? Önskar du dessutom bredda dina kunskaper inom administration och kontor? Vår kund som är verksam inom fastighetsbranschen söker en serviceinriktad kundtjänstmedarbetare. Tjänsten är placerad i Stockholm.
Arbetsuppgifter
I rollen som Kundtjänst/servicedesk kommer du främst att ta emot och koppla inkommande samtal samt hantera och registrera inkommande serviceanmälningar. Vidare kommer du även att sköta viss kontorsservice såsom sortering av post, ta emot besökare och se till att kontoret är representativt. I tjänsten ingår även arbetsuppgifter som att vara behjälplig i spridandet av information genom företagets system, systemvård samt sammanställning av statistik.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning samt yrkeserfarenhet inom servicebranschen, gärna inom reception/kontor eller kundtjänst. Eftersom kunden har hyresgäster av olika nationalitet är det viktigt att du har goda språkkunskaper i både svenska och engelska. Vidare har du goda kunskaper i Microsoft Office-paket.
Som person är du positiv, serviceinriktad och lösningsorienterad. Du är kommunikativ, prestigelös och har ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Vidare tycker du om att ha ordning och reda omkring dig, hjälper till där det behövs och är flexibel i ditt arbete.
Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start i början av augusti. Arbetstiderna för tjänsten är 8-17 eller 7-16 på ett rullande schema. Du kommer vara anställd hos oss på KFX Stockholm men arbeta på uppdrag ute hos vår kund. Vi vill gärna ta emot din ansökan snarast möjligast då vi arbetar löpande med urval.
Välkommen att söka tjänsten!