OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Framtiden dig med IT-kunskaper till ett supportjobb med start omgående!Om kunden: Kunden är specialister på IT-infrastruktur med 1 400 medarbetare på 27 orter från Malmö i söder till Luleå i norr.Deras affärside är att hjälpa företag och organisationer att öka nyttan med IT genom att leverera produkter och tjänster som förenklar hantering, drift och utveckling av it-infrastruktur.Arbetsuppgifter och omfattning: Du kommer att jobba på support avdelningen för en av företagets kunder.Där kommer du att ta emot samtal och mail från användare i organisationen och hjälpa dem med deras IT relaterade problem.Mycket av arbetsuppgifterna kommer att röra frågor kring Windows XP och dess applikationer, då detta operativsystem är det som används av klienterna hos den aktuella kunden. Detta är en heltidstjänst med start omgående.Kan du förklara vad en IP-adress är?Vet du hur man får fram sin IP-adress?Vet du var i Windows XP man kan se vilka aktiviteter som startar automatiskt?Vad är Active Directory?Om du kan svara på dessa frågor utan problem och vill jobba med support då är du rätt person för jobbet!Sök omgående, start snarast! Skallkrav: IT-kunskaper - Goda kunskaper inom Windows XP.Grundläggande kunskaper inom Nätverk (dns/dhcp) och inom Active Directory Språkkunskaper - Förutom svenska har du mycket goda kunskaper i engelska både tal och skrift i såväl vardagliga som arbetsrelaterade situationer Meriterande krav: Support arbete - Det är meriterande att ha erfarenhet av liknande arbeten eller av servicearbeten i allmänhet. Personliga egenskaper: Du har ett stort intresse för service och datorer och engagerar dig i varje enskilt problem och kund. Arbetstider och anställningsform: Heltid, 40 timmars arbetsvecka Kommun: Malmö Tillträde: Omgående Intervjuer sker löpande varför vi vill att du skickar in din ansökan snarast Ansökan senast: 2009-08-28 Låter detta som ett jobb för dig?Eller känner du någon som är lämplig?Kontaktperson:Mathilda Runstedt, personalansvarig.Tel.