Servicedesk tekniker

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten Nitma är ett välrenommerat konsultföretag specialiserat på att leverera kvalificerade outsourcingtjänster till företag i Norden.Vi stödjer våra kunder med allt mellan it-management, projektledning och support. Vi expanderar nu och söker därför en servicedesk tekniker som skall ingå i vårt team på kontoret i Sollentuna.Bland arbetsuppgifterna märks bl.a. kundsupport, konfiguration av olika typer av hårdvaru- och mjukvarulösningar hos våra kunder med fokus på Microsofts produktutbud.Personliga egenskaper Du är målinriktad och kan arbeta självständigt Du har lätt för att samarbeta och tycker om att ge god service Du har lätt för att vara trevlig även när det är stressigt och har stort tålamod Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska Du bör ha goda tekniska kunskaper inom Microsofts produkter Du är strukturerad, noggrann, handlingskraftig, serviceinriktad och har lätt för att skapa god kontakt med användare Utbildning Du bör ha en eftergymnasial utbildning inom IT Du får gärna ha MCSE eller motsvarande certifikat Du ska ha en bred kunskap när det gäller nätverksmiljöer baserade på Microsofts serverprodukter.Du bör ha erfarenhet från liknande arbete.Övrigt Du bör ha körkort B. Märk ansökan Servicedesk tekniker.Urval och intervjuer kommer att ske löpande så det är bra om du skickar in din ansökan så fort som möjligt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nitma AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 14 november 2007
  • Ansök senast: 14 december 2007

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 31
Stockholm

Postadress

Box 8020
SOLLENTUNA, 19208

Liknande jobb


Systemtekniker, Gävle

Systemtekniker, Gävle

17 oktober 2024

Drifttekniker Nätverk

Drifttekniker Nätverk

17 oktober 2024