OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IT-Resurs AB är ett av Sveriges ledande bemanningsföretag inom IT.Vi erbjuder tjänster-na personaluthyrning, rekrytering, konsultförmedling samt personalomställning inom vårt kompetensområde.IT-Resurs ingår tillsammans med Resurs Bemanning AB och Resurs Care AB i Resurs-gruppen, en av Sveriges ledande bemanningskoncerner med en om-sättning på över 300 MSEK och ca 800 anställda.Läs mer om oss på www.itresurs.se.Du kommer att placeras hos en av våra kunder som är ett ungt roligt företag.Arbetet innebär framförallt arbete i servicedesk där telefonvana är viktigt.Du kommer även att arbeta med support ute hos användare.Du har minst ett års erfarenhet från liknande arbete.- erfarenhet av support via telefon är ett måste - en grundläggande teknisk utbildning eller liknande - goda kunskaper i AD - goda kunskaper i Windows klientoperativ (Win XP, Win 2000) - god social förmåga Du är självgående och ansvarstagande.Erfarenhet av fjärrstyrningsverktyg och ärendehanteringssystem är meriterande.Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jen Scheffel som är ansvarig rekryterare.Det handlar inte om att vi jobbar en massa övertid.Det handlar om att vi är engagerade i vad vi gör.Och att vi trivs på jobbet.Det är nämligen den personliga inställningen som avgör om man lyckas.Det är därför våra kunder gillar oss.Och vi gillar dem.När vi söker medarbetare letar vi efter dem som också har den inställningen.Fler som vill jobba lite hårdare, skratta lite mer och vara lite flitigare.Vi gläds åt vårt höga Nöjd-Medarbetar-Index som visar att konsulterna på IT-Resurs gillar sitt jobb.Se våra uppdrag på www.itresurs.se.Ansök genom att lägga in dina uppgifter på: www.itresurs.se Om du redan har en profil hos oss, kan du lätt koppla den till annonsen. Välkommen med din ansökan!!