Servicedesk till Advania

Servicedesk till Advania

Arbetsbeskrivning

Advania behöver nu dig i sin servicedesk!
Ett konsultuppdrag för dig som alltid ger ett bra bemötande via telefon, mail eller ärendehanteringssystem. Du som gillar att felsöka, följa upp och slutföra ärenden eller dyka ner i administration, men framför allt för du som drivs av att ge service och gärna lär dig nytt. Stämmer detta in på dig?

Om vår kund
Hos Advania är det tydligt att värdet inom IT-branschen skapas av människor för människor. Våra kollegors kompetens är vår absolut viktigaste tillgång och vi är angelägna om att bibehålla, utveckla och attrahera våra talanger.

I en miljö präglad av stort kundfokus och frihet under ansvar blir det extra viktigt för oss att bygga starka team bestående av ödmjuka stjärnor. Att arbeta i en inkluderande miljö, med individer som är experter och kunder som vill utvecklas ger oss möjligheten att trivas och att ha riktigt roligt på jobbet.

Dina arbetsuppgifter
Hos Advania finns stora möjligheter att lära sig nytt och du ingår i ett härligt Servicedesk-team. Här jobbar man brett och alla får chansen att utnyttja sin kompetens. Man delar på alla ärenden och försöker lösa så mycket det går i första supportteamet.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Ta emot ärenden från våra kunders användare och ge ett bra bemötande via telefon, mail eller ärendehanteringssystem
• Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner
• Jobba med Active Directory administration
• Följa upp och slutföra våra användares ärenden med fokus på kundnöjdhet
• Identifiera och rapportera återkommande problem

Placering är på vår Advanias trevliga kontor i Halmstad där arbetstiden är vardagar under kontorstid. För det här uppdraget är du anställd av Effektiv och uthyrd som konsult till Advania. Tillsättning september 2022 och uppdraget beräknas pågå i 6 månader, med god chans till förlängning.

Din profil
Att arbeta i en servicedesk innebär att hantera många olika frågor och människor vilket gör att vi söker dig som är bra på att hantera människor på olika nivåer och i olika situationer. Du ser möjligheter och lösningar i det mesta och är positiv lagspelare med en tydlig fallenhet för struktur och ordning. Du har arbetat med någon form av kundservice tidigare, gärna i en supportroll.

Meriterande:
- Erfarenhet av ärendehanteringssystem
- God användare av Office 365
- Erfarenhet av Active Directory
- God svenska och engelska i tal och skrift
- Teknisk support

Låter det lockande? Då vill vi gärna se din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan på www.effektiv.se.
Då det är semestertider kommer vi ha begränsad möjlighet att svara på frågor. Ansvarig konsultchef Kajsa Bogren Larsson nås på kajsa@effektiv.se är åter på plats den 1/8. Har du frågor som gör att du behöver vänta med att lämna in din ansökan är du välkommen med dessa när jag är åter på plats. Fram till dess, njut av sommaren.

Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

För den här tjänsten kommer du vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period med chans till förlängning.

Sökord
helpdesk, servicedesk, it-support, teknisk support, it-konsult, kundtjänst, ärendehantering, active directory

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Effektiv Halmstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juni 2022
  • Ansök senast: 7 augusti 2022

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024