OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Advania behöver nu dig i sin servicedesk!
Ett konsultuppdrag för dig som alltid ger ett bra bemötande via telefon, mail eller ärendehanteringssystem. Du som gillar att felsöka, följa upp och slutföra ärenden eller dyka ner i administration, men framför allt för du som drivs av att ge service och gärna lär dig nytt. Stämmer detta in på dig?
Om företaget
Hos Advania är det tydligt att värdet inom IT-branschen skapas av människor för människor. Våra kollegors kompetens är vår absolut viktigaste tillgång och vi är angelägna om att bibehålla, utveckla och attrahera våra talanger.
I en miljö präglad av stort kundfokus och frihet under ansvar blir det extra viktigt för oss att bygga starka team bestående av ödmjuka stjärnor. Att arbeta i en inkluderande miljö, med individer som är experter och kunder som vill utvecklas ger oss möjligheten att trivas och att ha riktigt roligt på jobbet.
Vad erbjuder rollen?
Hos Advania finns stora möjligheter att lära sig nytt och du ingår i ett härligt Servicedesk-team. Här jobbar man brett och alla får chansen att utnyttja sin kompetens. Man delar på alla ärenden och försöker lösa så mycket det går i första supportteamet.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Ta emot ärenden från våra kunders användare och ge ett bra bemötande via telefon, mail eller ärendehanteringssystem
• Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner
• Jobba med Active Directory administration
• Följa upp och slutföra våra användares ärenden med fokus på kundnöjdhet
• Identifiera och rapportera återkommande problem
Placering är på vår Advanias trevliga kontor i Halmstad där arbetstiden är vardagar under kontorstid. För det här uppdraget är du anställd av Effektiv och uthyrd som konsult till Advania. Start omgående och uppdraget beräknas pågå i 6 månader, med god chans till förlängning.
Vem är du?
Att arbeta i en servicedesk innebär att hantera många olika frågor och människor vilket gör att vi söker dig som är bra på att hantera människor på olika nivåer och i olika situationer. Du ser möjligheter och lösningar i det mesta och är positiv lagspelare med en tydlig fallenhet för struktur och ordning. Du har arbetat med någon form av kundservice tidigare, gärna i en supportroll.
Meriterande:
- Erfarenhet av ärendehanteringssystem
- God användare av Office 365
- Erfarenhet av Active Directory
- God svenska och engelska i tal och skrift
- Teknisk support
Låter det lockande? Då vill vi gärna se din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan på www.effektiv.se. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
För frågor kring tjänsten kontakta Anna Söderberg på anna.soderberg@effektiv.se eller Kajsa Bogren Larsson på kajsa@effektiv.se.
Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.
Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.
För den här tjänsten kommer du att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period med chans till förlängning.
Sökord
helpdesk, servicedesk, it-support, teknisk support, it-konsult, kundtjänst, ärendehantering, active directory