Servicedeskagent

Arbetsbeskrivning

ArbetsuppgifterSom Servicedeskagent hos vår kund arbetar du med att hjälpa användare från hela regionen, från läkare till kulturarbetare. Servicedesk hanterar alla typer av ärenden som har anknytning till vårdsystemen, IT eller telefoni. Exempel på ärenden kan vara felanmälningar, beställningar, användarstöd, förfrågningar och önskemål men även behörighetshantering.Ärendena dokumenteras iärendehanteringssystem.
Kvalifikationer Du har ett par års erfarenhet från liknande roll där du har arbetatmed telefon som kommunikationsmedel.
Du har dokumenterad erfarenhet avActive Directory.
Du har dokumenterad erfarenhet av Microsoft Windows 10.
Du har dokumenterad erfarenhet avAzure AD.
Du har dokumenterad erfarenhet avMicrosoft Office 365.
Du har dokumenterad erfarenhet avTeams.
Du har dokumenterad erfarenhet av ärendehanteringssystem.
Du har dokumenterad erfarenhet avFjärrstyrning.
Du har dokumenterad erfarenhet av Citrix.
Du behärskar svenska mycket väl i både tal och skrift.
Meriterande om du har B-körkort då resor kan förekomma.
Personliga egenskaper
I Servicedesk arbetar du som tycker om att ha kundkontakt och att hjälpa andra med deras bekymmer. Kundkontakten innebär till stor del telefonkontakt med kund där problemen kan variera. Du tycker därför om att lösa problem, leta information och framförallt kommunicera, både med kund och kollegor.
När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.
Lön Enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan Heltid, arbetstider är för närvarande måndag till fredag uppdelat på två olika arbetspass (7-16 och 8-17). Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m.2025-06-30 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Eskilstuna. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). Sista ansökningsdag är 2024-12-05.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2024
  • Ansök senast: 22 maj 2025

Besöksadress

Essinge Brogata 2, Stockholm
None

Postadress

Essinge Brogata 2
Stockholm, 11261

Liknande jobb


IT Officer/Manager, Bank of China (Europe) S.A. Stockholm Branch

IT Officer/Manager, Bank of China (Europe) S.A. Stockholm Branch

3 december 2024

Servicedeskagent till Eskilstuna!

Servicedeskagent till Eskilstuna!

3 december 2024

3 december 2024