Servicedeskagent IT

Servicedeskagent IT

Arbetsbeskrivning

Kundens servicedeskteam IT behöver stärkas med 2 personer under 2021. I Servicedesk tar dom emot felanmälningar ifrån verksamheten i form av telefonsamtal eller genom korrespondens via deras ärendehanteringssystem. Dom har ca 700 it-komponenter och exempel på ärenden kan vara felanmälningar av it-komponenter, dator/telefon/skrivare, beställningar av konton/behörigheter/utrustning, användarstöd och behörighetsanvändning

Krav

- Du ska behärska svenska språket väl i både tal och skrift.
- Erfarenhet att arbeta i ärendehanteringssytem
- Active Directory
- Windows 10
- Erfarenhet av support via telefoni eller gymnasieexamen in IT
- Erfarenhet av officepaketet
- B-körkort


Meriterande

- Azure
- Active Directory
- Sharepoint


Information

Plats: Eskilstuna
Start: 11 juni
Befattning: Heltid 100%
Lön: Enligt överenskommelse

Låter det intressant?

Då välkomnar vi dig att ansöka till oss så snart som möjligt då vi hanterar ansökningar löpande. Skicka in ditt CV till oss redan idag via ”Skicka ansökan”.

Har du frågor gällande tjänsten, vilka Tavana är eller konsultrollen så är du välkommen att skicka mail till info@tavana.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tavana IT
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 maj 2021
  • Ansök senast: 12 november 2021

Liknande jobb


28 november 2024

Teknisk support

Teknisk support

28 november 2024

28 november 2024

Dansktalande supporttekniker

Dansktalande supporttekniker

28 november 2024