OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundens servicedeskteam IT behöver stärkas med 2 personer under 2021. I Servicedesk tar dom emot felanmälningar ifrån verksamheten i form av telefonsamtal eller genom korrespondens via deras ärendehanteringssystem. Dom har ca 700 it-komponenter och exempel på ärenden kan vara felanmälningar av it-komponenter, dator/telefon/skrivare, beställningar av konton/behörigheter/utrustning, användarstöd och behörighetsanvändning
Krav
- Du ska behärska svenska språket väl i både tal och skrift.
- Erfarenhet att arbeta i ärendehanteringssytem
- Active Directory
- Windows 10
- Erfarenhet av support via telefoni
- Erfarenhet av officepaketet B-körkort
Meriterande
- Azure
- Active Directory
- Sharepoint Sysman
Information
Plats: Eskilstuna
Start: 11 juni
Befattning: Heltid 100%
Lön: Enligt överenskommelse
Låter det intressant?
Då välkomnar vi dig att ansöka till oss så snart som möjligt då vi hanterar ansökningar löpande. Skicka in ditt CV till oss redan idag via ”Skicka ansökan”.
Har du frågor gällande tjänsten, vilka Tavana är eller konsultrollen så är du välkommen att skicka mail till info@tavana.se
Vi ser fram emot din ansökan!