Servicedeskhandläggare telefoni

Servicedeskhandläggare telefoni

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en Servicedesk - Handläggare telefoni

Som handläggare inom telefoni arbetar du med:

I vår verksamhet hjälper du användare från hela Region Sörmland, från läkare till kulturarbetare. Vi hanterar alla typer av ärenden som har anknytning till området telefoni exempelvis felanmälningar, beställningar, användarstöd, förfrågningar, önskemål och debiteringar.

Som handläggare arbetar du som tycker om att ha kundkontakt och att hjälpa andra med deras bekymmer. Kundkontakten innebär till stor del kontakten via ärendehanteringssystemet men också via telefon, Skype och andra kommunikationsvägar. Du tycker därför om att lösa problem, leta information och framförallt kommunicera, både med kund och kollegor hos kund.

Samarbeta med övriga servicedeskagenter, supporttekniker och infrastrukturtekniker inom olika leveransområden i Region Sörmland IT

Tjänstgöringsort Eskilstuna, resor kan förekomma i tjänsten.

Bra att ha:

kallkrav
Avaya system manager
Avaya aura
Mitel Companion
Microsoft Office 365
Teams
Ärendehanteringssystem
Microsoft Windows 10
En vana att arbeta med telefon som kommunikationsmedel
Skype

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Florentin
0705788391

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Castra
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 november 2021
  • Ansök senast: 1 maj 2022

Besöksadress

Engelbrektsgatan 28, Göteborg
None

Postadress

Engelbrektsgatan 28
Göteborg, 41137

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024