OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Servicedesk - Handläggare telefoni
Som handläggare inom telefoni arbetar du med:
I vår verksamhet hjälper du användare från hela Region Sörmland, från läkare till kulturarbetare. Vi hanterar alla typer av ärenden som har anknytning till området telefoni exempelvis felanmälningar, beställningar, användarstöd, förfrågningar, önskemål och debiteringar.
Som handläggare arbetar du som tycker om att ha kundkontakt och att hjälpa andra med deras bekymmer. Kundkontakten innebär till stor del kontakten via ärendehanteringssystemet men också via telefon, Skype och andra kommunikationsvägar. Du tycker därför om att lösa problem, leta information och framförallt kommunicera, både med kund och kollegor hos kund.
Samarbeta med övriga servicedeskagenter, supporttekniker och infrastrukturtekniker inom olika leveransområden i Region Sörmland IT
Tjänstgöringsort Eskilstuna, resor kan förekomma i tjänsten.
Bra att ha:
kallkrav
Avaya system manager
Avaya aura
Mitel Companion
Microsoft Office 365
Teams
Ärendehanteringssystem
Microsoft Windows 10
En vana att arbeta med telefon som kommunikationsmedel
Skype
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Florentin
0705788391