Servicedeskkonsult

Arbetsbeskrivning

Nitma är ett välrenommerat konsultföretag specialiserat på att leverera kvalificerade outsourcingtjänster till företag i Norden.Vi stödjer våra kunder med allt mellan it management, projektledning och support. Vi är en ung och en lärande organisation med stort utrymme för egna initiativ och ständiga förbättringar.Nu letar vi förstärkning till vår servicedesk i Söderhamn. Arbetsuppgifter * Lösa ärenden via fjärruppkoppling mot kund.Ärenden idag rör Windows XP, Vista, Server, Office, skrivare, mail, användaradministration mm. * Eskalera ärenden till teknikspecialister.Kunskapskrav * Grundläggande kunskap om Windows XP, Vista, Server, Office, skrivare, mail, användaradministration.* Erfarenhet från liknande arbete är önskvärt.Personliga egenskaper * Lätt för att skapa god kontakt med användare och tycker om att ge god service.* Förmåga att vara serviceminded även under press.* Problemlösare.* Självgående, lätt för att ta egna initiativ.* Kan uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska.Urval kommer att ske löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nitma AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 4 januari 2010
  • Ansök senast: 3 februari 2010

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 31
Stockholm

Postadress

Box 8020
SOLLENTUNA, 19208

Liknande jobb


IT-Supporttekniker

IT-Supporttekniker

5 november 2024

Servicedesktekniker

Servicedesktekniker

5 november 2024