OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad och kommunikativ person? Har du erfarenhet från arbete inom kundtjänst eller servicesektorn? Då har vi på Lernia uppdraget för dig som Servicedeskhandläggare till vår kund i Hofors
Arbetsuppgifter:
• Ta emot samtal
• Ärendehantering (registrera, hantera, fördela och uppdatera)
• Eskalera de ärenden som ej kan lösas via första instans till andra och tredje linjen
• Delta i servicedeskrelaterade projekt vid behov.
Din bakgrund
Du har goda datorkunskaper och har förmåga att snabbt sätta dig in i nya system. Du hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Meriterande om du har erfarenhet av att kommunicera med kunder via telefon samt tidigare har arbetat i servicebranschen eller inom kundservice.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är duktig på att prioritera och som snabbt ser vad som behöver göras. Du är serviceinriktad, är van vid att ha många kontaktytor och har god kommunikativ förmåga. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har ett flexibelt förhållningssätt, är duktig på att samarbeta samt trivs med att arbeta i högt tempo.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Omfattning: Heltid mån-fre 07:30-16:30
Tillsättning: omgående, enligt överenskommelse
Forma framtiden med oss!
Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.
Läs mer på lernia.se.