OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%?
Är du tekniskt lagt, servideinriktad och vill jobba hos ett av Sveriges ledande bolag inom forskning?
För kunds räkning söker vi nu en medarbetare som vill arbeta 2-3 pass i veckan inom teknisk support/servicedesk.
Om vår kund
Vår kund är ett stort bolag inom forskning, både på nationell och internationell nivå.
Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du att arbeta med teknisk support/servicedesk internt för vår kund.
Urval av arbetsuppgifter:
• Ta emot samtal och ärenden.
• Utföra enklare felsökning.
• Logga och lösa ärenden i ärendehanteringssystem
Din profil
Vi söker dig som är driven, serviceinriktad och strukturerad. Du har en hög social kompetens tillsammans med ett professionellt bemötande samt att du uttrycker dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Meriterande är om du har en pågående IT utbildning inom t.ex. systemutveckling, har arbetat i affärssystem och har kännedom inom Linux. Vidare besitter du goda kunskaper i Windows, iOS och Microsoft Office.
Villkor:
För den här tjänsten kommer du att vara anställd av Effektiv, och vara uthyrd som konsult till kundföretaget.
Start: 30 augusti
Ort: Borås.
Omfattning: Deltid/Student, ska kunna arbeta 2-3 pass i veckan.
Arbetstider: Måndag – fredag, 08:00-16:30.
Löneform: Fast lön.
Är det dig vi beskriver ovan? Varmt välkommen med din ansökan via www.effektiv.se. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!
Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Effektivitet, Driv, Långsiktighet och Framgång – ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.