Servicedeskmedarbetare / IT-support till TietoEVRY

Servicedeskmedarbetare / IT-support till TietoEVRY

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att TietoEVRY har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och TietoEVRY en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos FÖRETAGET.

Om företaget:

TietoEVRY är ett ledande företag inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem.

Arbetsuppgifter:

I denna roll arbetar du med att leverera den bästa tänkbara servicen till företagets kunder. I det dagliga arbetet arbetar du tillsammans med teamet för att lösa kundernas IT-utmaningar. Supportärendena som kommer in tas emot via mail och telefon och ditt arbete är att göra prioriteringar efter behov och tid. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att hantera ärenden på egen hand främst i både 1st-line och 2nd-line, det kan däremot även förekomma ärenden i 3rd-line som du förväntas att lösa.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Något års erfarenhet ifrån en serviceinriktad roll
• Kunskap inom Active Directory Users and Groups och Citrix
• Du talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska
• Meriterande: Kunskap i Exchange

Ditt stora intresse för IT och service samt din nyfikenhet för att lära dig nya saker kommer att vara mycket uppskattat i denna tjänst. För att lyckas i rollen är du en positiv person som är tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Du får energi av att föra dialoger med nya människor och du noggrann i ditt arbetssätt. Vidare ser vi att du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt och att du gärna kommer med idéer och förslag.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Borås
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: servicedesk, servicedeskmedarbetare, support, IT-support, IT, 1st line, 2nd line, 3rd line, Active Directory, Citrix, Exchange, service, heltid, TietoEVRY, Borås

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 november 2020
  • Ansök senast: 18 december 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


30 december 2024

IT-supportekniker

IT-supportekniker

27 december 2024

Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

27 december 2024

Teknisk Support

Teknisk Support

27 december 2024