OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett stort IT-intresse som du vill använda i arbetet? Skulle du beskriva dig själv som driven, framåt och trevlig? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en servicedeskmedarbetare för kunds räkning. Vår kund arbetar med att leverera IT-lösningar som är anpassade efter kund, företaget arbetar nära sina kunder och lägger stort fokus på flexibilitet och effektivitet. Tjänsten är placerad norr om centrala Stockholm.
Med hjälp av ditt genuina IT-intresse får du möjlighet att hjälpa människor med diverse system- och serviceproblem. Svårighetsgraden på dessa frågor kommer att variera, vilket passar dig som både gillar problemlösning, men samtidigt också kan kommunicera dina svar på ett pedagogiskt vis. Tidigare erfarenhet av servicedesk är meriterande men inte något krav utan du får här chansen att lära dig arbetet från grunden. För att trivas i rollen är det viktigt att du är driven, självgående och väldigt serviceminded. Vi tror att du som gillar att hjälpa människor och brinner för teknikfrågor kommer att passa utmärkt för denna tjänst! Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasial utbildning gärna inom IT
- Stort IT-intresse
- Meriterande med erfarenhet av IT-support
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9245CT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9245CT
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se