OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobba som Servicedeskmedarbetare hos oss!
Som Servicedeskmedarbetare hos vår kund i Östersund kommer du att spela en central roll i att erbjuda användarsupport och teknisk service till kunder inom offentliga myndigheter, kommuner och landsting.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Som en del av teamet kommer du att ansvara för användarsupport, där din främsta uppgift är att erbjuda professionell hjälp till våra kunder vid felsökning och hantering av deras konton. Dessutom ingår hårdvarusupport i ditt ansvarsområde, vilket innebär att du kommer att assistera kunder med teknisk support relaterad till hårdvara i kombination med systemlösningar.
Du kommer också vara involverad i ärendehantering, där du tar emot och hanterar ärenden från kunder med hjälp av ärendehanteringssystem. Denna roll kräver också att du besvarar supportsamtal gällande felsökning av nätverksutrustning, kontohantering och svarar på enkla tekniska frågor.
Vi söker dig som:
Har ett genuint intresse för IT och service och vill arbeta i en kundfokuserad roll.
Besitter en stark teknisk förståelse och har tidigare erfarenhet av first-/second line support eller tekniskt arbete.
Fördelaktigt om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom kommunsektorn.
Är flytande i svenska, både i tal och skrift, och kan kommunicera på engelska eftersom det är vårt koncernspråk.
Har goda personliga egenskaper, är självgående, och kan ta egna initiativ.
Är kommunikativ och serviceinriktad, och har förmågan att trivas både i team och när du arbetar självständigt.
Kan prestera väl i en snabb och lösningsorienterad arbetsmiljö.
Välkommen att skicka in din ansökan, vi ser fram emot att höra från dig.
Ansvarig rekryterare: Paulina Unger, paulina.unger@djv.se, 070 265 09 00
Intervjuer sker löpande. Minst 2st referenser kommer att efterfrågas.
Ev utdrag från polisregistret och UC-kontroll kan genomföras.
Planen är att du kommer bli erbjuden en direktanställning hos kunden efter 6 månader.
Om oss
DJV står för Du – Jag – Vi och har sedan starten, 2014, erbjudit konsulttjänster inom Agil verksamhetsutveckling och IT-Support. Vi arbetar hållbart med tydliga interna processer för hur vi arbetar med våra kunder, tillsätter rätt kompetens till rätt behov samt hur vi tar ansvar för att våra anställda ser DJV som en långsiktig arbetsplats.
De senaste 3 åren har vi blivit certifierade som ett Great Place to Work® vilket är den enda certifieringen av goda arbetsplatser i Sverige. Certifieringen är baserad på Great Place to Work© Institutes globala standard för vad som kännetecknar en god arbetsplats och är ett bevis på att de anställda upplever en mycket hög grad av trovärdighet, respekt, rättvisa, stolthet och kamratskap inom organisationen.
Vi har ett starkt fokus på jämställdhet i organisationen och är stolta över att vi har en ledningsgrupp som består av 50 procent män och 50 procent kvinnor.
Kom och bli en del av DJV!