Servicedeskmedarbetare sökes för uppdrag i Hässleholmsområdet

Servicedeskmedarbetare sökes för uppdrag i Hässleholmsområdet

Arbetsbeskrivning

För vår kunds räkning söker vi nu en person med ett stort intresse för IT och som värdesätter bra service. Stämmer du in på beskrivningen och har tidigare erfarenhet av att arbeta med IT? Då kan du vara den vi söker!

Arbetsbeskrivning
Du kommer att arbeta i servicedesk med 1st-line IT-support där du kommer att ta emot samtal från kunder/anställda som behöver hjälp med olika IT-problem. Supporten omfattar allt från enkla lösenordsåterställningar till Windows, Office 365 och specifika mjukvaruproblem. Svårare ärenden och ärenden som behöver hanteras on-site skickar du vidare till 2nd-line.

Bakgrund
Vi söker i första hand dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i servicedesk och/eller har en IT-utbildning. Eftersom det är en roll med mycket kundbemötande ser vi att du är en serviceinriktad person som har lätt för att skapa kontakt med kunder. Du är lyhörd, strukturerad och punktlig. IT-världen förändras ständigt och snabbt därför är det viktigt att du är nyfiken och har en vilja att lära dig nytt. Eftersom du kommer att registrera alla ärenden i ett ärendehanteringssystem är det meriterande om du tidigare har arbetat i ett sådant.

För tjänsten krävs att du: Är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
Har grundläggande kunskaper om hur en dator är uppbyggd och fungerar, främst gällande Microsoft operativsystem såsom Windows10 och Office 365.
Kan utföra enklare felsökning
Har grundläggande nätverkskunskaper
Har grundläggande kunskaper i Active Directory

Övrig information
Du kommer att bli anställd av Barona med tillkommande förmåner via kollektivavtal. Tjänsten är en visstidsanställning på cirka 5 månader. Placering är i Hässleholmsområdet och arbetstider är vardagar 8-17. Tillträde i augusti.

Rekryteringsprocessen
Denna rekryteringsprocess kommer att bestå av en intervju med Barona, vår kund och därefter deras kund samt efterföljande referenstagning. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Terese Hammargren, terese.hammargren@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juni 2022
  • Ansök senast: 14 juli 2022

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

2nd line supporttekniker

25 november 2024