OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter består av att ge service och support till kunder via inkommande samtal samt ärendehantering. Du har en god administrativ förmåga och bra på att koordinera.
Vi söker dig som tidigare har arbetat med kundservice via telefon, gärna inom IT. Då många av frågorna är tekniska ser vi gärna att du har erfarenhet av problemlösning av ex olika datasystem.
Du är van vid att ge svar och god service på högt varierande frågor från kunder och du trivs med att arbeta i ett högt tempo.
Vidare har du mycket god teknisk förståelse och är intresserad av hur saker och ting fungerar.
Då korrespondens även sker via e-post är det viktigt att du skriver med god grammatik samt talar obehindrat på svenska.
Arbetstiderna är förlagda under vardagar på dagtid. Du arbetar heltid under v.24-33 och vi ser gärna att du fortsätter arbeta vid behov under hösten.
Din profil
Du ska ha slutfört 3-årigt gymnasium samt formulerar dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Som person är du ansvarstagande, nyfiken och flexibel.
Vidare har du goda datakunskaper.
Om företaget
Tjänsten är placerad hos vår kund i centrala Varberg.
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag och utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Du söker tjänsten tillsammans med ett uppdaterat CV.
Välkommen med din ansökan som mejlas till info@bemanningskontoret.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson