OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Talangjägarna söker för kunds räkning tre servicedesk-/supportmedarbetare. Vår kund är ett stort konsultbolag som är ledande inom IT-infrastruktur. Tjänsten är placerad i Stockholm
Arbetsuppgifter
Som servicedesk-/supportmedarbetare är dina arbetsuppgifter varierande, du tar emot samtal/mail från användare och hjälper till med felsökning. Du förväntas lösa problem inom både hård- och mjukvara. Du agerar första- och andralinjesupport, ibland jobbar du även onsite. Du kommer att få mycket hjälp och stöd av dina kollegor, det finns stora möjligheter till utveckling
Din profil
Du som söker detta jobb har ett stort intresse för IT och vill stödja användare med IT-problem. Vi tror att du har en IT-utbildning alternativt bred kunskap och erfarenhet inom IT. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i en helpdesk. Du har väldigt god kommunikations- och samarbetsförmåga, ditt arbete består av mycket kontakter med användare och ett dynamiskt samarbete med dina kollegor. Du har körkort. Vi tror att du har mycket goda kunskaper i Windows operativsystem (klient och server), grundläggande kunskap i TCP/IP, Microsoft Office samt Active Directory. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Du har körkort B
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Arbetstider: 40h arbetsvecka, kontorstider
Lön: Individuell lönesättning
Om vi inte kontaktat dig inom två veckor från det att du skickade in din ansökan har vi valt att gå vidare med andra kandidater för denna tjänst
Vid frågor, kontakta Erik Isberg på erik.isberg@talangjagarna.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Erik Isberg
073-5405507
Maria Pettersson
Marcus Nordqvist
Anna Marmgård
Sofia Broberger
Ulrika Eklund
Hedvig Tärnholm
Per Tjernberg
Anna Olsson
Rasmus Lundin