OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
I denna roll som servicedeskmedarbetare kommer din främsta uppgift att vara att erbjuda användarsupport och service till kunder. Du kommer att vara ansvarig för att hjälpa kunder med alla typer av felsökningar och kontohanteringar. Dessutom kommer du att erbjuda support för den hårdvara som används tillsammans med företagets systemlösningar. I din roll kommer du att ta emot inkommande samtal från kunder som arbetar inom offentliga myndigheter, kommuner och landsting. Dessa kunder är beroende av våra IT-tekniska lösningar för att hantera sina verksamheter. Tjänsten passar dig som har ett IT- och serviceintresse och vill ta steget vidare till att arbeta mer kundfokuserat, i ett team som arbetar mot gemensamma mål.
Dina främsta arbetsredskap kommer att vara telefonen och ärendehanteringssystemet, och du kommer att löpande besvara inkommande ärenden.
Vanligt förekommande samtal är:
- Felsökning av nätverksutrustning
- Kontohantering
- Lättare tekniska frågor
Krav:
- God teknisk förståelse
- Erfarenhet inom first-/second line support eller som tekniker
- Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
Personliga egenskaper:
- Initiativtagare
- Bra kommunikatör
- Självständig
- Teamspelare
- Klarar av högt tempo
- Lösningsfokuserad
Meriterande:
- Arbetslivserfarenhet av att jobba inom en kommun
Tillträde och ansökan
Startdatum: 2023-10-16
Slutdatum: 2024-05-03
Sista ansökningsdagen: snarast
Ort: Östersund
Kontaktperson: +46795855599
Urval och intervjuer sker löpande!
Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.