Servicedeskmedarbetare till ServiceSoft Nordic på heltid

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för ServiceSoft Nordic’s räkning en servicedeskmedarbetare som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN 

ServiceSoft är ett mjukvaruföretag som erbjuder kvalitets- och kostnadseffektiva lösningar för kontroll och styrning av affärsverksamheten. Anledning till att ServiceSoft är på jakt efter en ny servicedeskmedarbetare är att de befinner sig i en expansiv fas och har fått ökat behov. I arbetsuppgifterna ingår det bland annat att hantera och distribuera kundärenden. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är 08:00 – 17:00 måndag till fredag. Företaget har sitt kontor beläget i Solna i fina ljusa lokaler. Man kommer att ingå i ett team men arbetsuppgifterna är främst individuella så det krävs att man är trygg i sig själv och att man kan arbeta självgående. Detta är en stor möjlighet för dig som vill komma in i ett mjukvaruföretag där det även finns bra utvecklingsmöjligheter att växa inom företaget. Friskvård och företagshälsovård är några av de förmånerna som man får av ServiceSoft.            

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och ServiceSoft önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direkt rekrytering och du kommer bli anställd av ServiceSoft.

ARBETSUPPGIFTER

Som servicedeskmedarbetare kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att svara på inkommande mail och samtal. Varje ärende är unikt och det är stor variation på vad ett ärende kan innehålla. Det kan vara alltifrån felanmälningar och informationsfrågor till beställningsärenden. I denna tjänst kommer du, till skillnad från en vanlig supportroll, att supportera själva ärendehanteringssystemet och ge support till kunder som använder systemet.

Du kommer till exempel att:


• Hantera och distribuera kundärenden.
• Bygga kundrelationer
• Arbeta med fakturering

VI SÖKER DIG SOM


• Har ett stort genuint intresse för teknik
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Har tidigare erfarenhet av kundservice
• Kan uttrycka sig flytande på svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:


• Har kunskaper inom ITIL
• Har arbetat med ärendehantering sedan tidigare
• Har erfarenhet inom liknande bransch

Som person är du prestationsorienterad, strukturerad och serviceinriktad. Vidare är du även självgående och trivs att arbeta i team. 

INFORMATION OM Företaget
ServiceSoft är ett expansivt mjukvaruföretag som erbjuder kvalitets- och kostnadseffektiva lösningar för kontroll och styrning av affärsverksamheten. ServiceSoft är idag distributör och återförsäljare av produktlösningar såsom Marval MSM som är ett ärendehanteringssystem och Xtraction som är ett webbaserat rapportverktyg . ServiceSofts långsiktiga strategi är att bli en ledande nordisk nischorienterad mjukvaruleverantör som levererar moderna, kostnadseffektiva produkter och tjänster till både stora och medelstora företag samt myndigheter.

ÖVRIG INFORMATION


• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 9 mars 2017

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024