OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att arbeta med IT-support? Är du serviceminded och tekniskt intresserad? Detta kan vara en tjänst för dig.
Om Företaget
Bravura söker nu en dansktalande IT-support/servicedeskmedarbetare till ett stort IT-bolag. På kontoret i Solna arbetar nästan 90 personer och denna IT-supportavdelning består av 13 trevliga medarbetare.
Arbetsuppgifter
I rollen som servicedeskmedarbetare kommer du att ta emot ärenden via telefon och mail från företagets kunder. Du kommer att lösa de flesta ärendena direkt. Gruppen sitter i ett öppet landskap och ni tar hjälp av varandra för att lösa problemen. I denna roll hanterar du ärenden från Danmark tillsammans med 4 medarbetare.
Formella krav
-Erfarenhet av arbete i kundtjänst/IT-support
-Kunskaper inom AD, Windows 7, Nätverk, Office-paketet (främst Excel) samt Exchange
-Kunskaper om telefoner och mobila enheter
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på danska och engelska
Personliga egenskaper:
Som person ser vi att du som söker tjänsten som servicedeskmedarbetare är serviceminded, stresstålig och tekniskt intresserad. Vidare har du en god förmåga att prioritera och är duktig på att ta egna initiativ.
Övrig information
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.