OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för god service och är mån om att ha nöjda kunder? Vi söker dig som är intresserad av IT och vill visa framfötterna hos en attraktiv arbetsgivare. Vi kommer att arbeta skyndsamt i denna process då start är redan 18 Mars, sök redan idag för att inte missa denna chans!
OM TJÄNSTEN
Som servicedeskmedarbetare kommer du främst att ge användarsupport och service till kunder gällande alla typer av felsökningar och kontohanteringar. Du kommer även ge support gällande hårdvara som används i kombination med företagets systemlösningar. I rollen är telefonen ditt främsta arbetsredskap och du besvarar löpande inkommande ärenden.
Du erbjuds:
- Ett kundfokuserat team som arbetar mot gemensamma mål
- Ett meriterande arbete hos ett större företag med många karriärvägar internt
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Felsökning av nätverksutrustning
* Kontohantering
* Lättare tekniska frågor
VI SÖKER DIG SOM
- Har god teknisk kompetens förvärvad genom tidigare arbetslivserfarenhet från servicedesk eller som tekniker, alternativt motsvarande teknisk kompetens
- Du talar och skriver obehindrat på svenska då det krävs i kontakten med kund, du är även bekväm med att kommunicera på engelska då det är företagets koncernspråk
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
Det är meriterande om du har:
- Arbetat kommunalt
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Serviceinriktad
- Problemlösande
En säkerhetskontroll kommer att krävas för detta uppdrag i form av utdrag ur belastningsregistret på grund av uppdragets kundbas.
Övrig information:
- Start: Omgående, 6 månaders visstidsanställning med möjligheter till förlängning
- Omfattning: 40h/veckan, 8.00-17.00
- Placering: Centralt i Östersund
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231