Servicedeskspecialist till skandinaviskt bolag

Servicedeskspecialist till skandinaviskt bolag

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en servicedeskspecialist till ett uppdrag hos ett skandinaviskt bolag. Kunden sitter i centrala Stockholm och är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag som tror på samarbeten och styrkan i mångfald.

Tjänsten börjar som ett kunsultuppdrag men planen är att anställningen går över till kunden senare.

Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.

Arbetsuppgifter
Som supporttekniker kommer du att vara en del av IT-operationsteamet som består av sex personer. Du kommer att vara kontaktpunkten i en mängd olika incidenter och serviceförfrågningar. Kommunikation och koordinering är en viktig pelare i ditt dagliga arbete, då du kommer att arbeta med olika leverantörer från 40 olika länder.

Din profil och kvalifikationen
Vi söker dig som tidigare har arbetat som supporttekniker. Du ska ha ett genuint intresse för IT och service. Vi tror att du är social och utåtriktad person som har ett problemlösande och logiskt sätt att tänka. Du ska trivas med att arbeta självständigt men även i grupp.

Krav
- Erfarenhet av att arbeta i Office 365 och Microsoft Azure
- Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem
- Erfarenhet av felsökning och support i Microsoftmiljö
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande
Grundläggande kunskap inom infrastruktur, servrar, nätverk, SCCM, databaser etc.
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.

Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Melissa Mirza på tfn: 0734-159380 eller melissa.mirza@centric.eu.


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 14 juni 2023
  • Ansök senast: 14 september 2023

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


Service desk support

Service desk support

20 november 2024

Supporttekniker - 1st line

20 november 2024

20 november 2024