OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I och med att vi ständigt får nya förfrågningar från våra kunder, söker vi nu ett antal erfarna servicedesktekniker till spännande och utvecklande jobb. Är du en IT-begåvning och problemlösare som brinner för att hjälpa användarna med deras IT-problem? Då tycker vi definitivt att du ska läsa resten av denna platsannons.
Din profil
Du som söker har arbetat i en servicedesk tidigare, antingen med first eller second line support. Vi ser att du har erfarenhet av Windows, Officepaketet, Active Directory samt något ärendehanteringssystem. Du har grundläggande teknisk kunskap och erfarenhet av att lösa inkommande ärenden självständigt, via remote desktop eller på plats. Du är en problemlösare ut i fingerspetsarna, både i praktiken och i teorin. Du kan arbeta både självständigt och tillsammans med dina medarbetare för att lösa de problem som dyker upp.
Som alla våra konsulter ser vi att du är ansvarstagande, engagerad, noggrann och flexibel. Arbetet ställer stora krav på servicemedvetenhet för att ta till sig användarens problem och kunna hjälpa till på ett tydligt och pedagogiskt sätt.
Som servicedeskmedarbetare kommer du att vara anställd av Centric men arbetet kommer att vara förlagt ute hos någon av våra kunder runt om i Stockholm.
Som konsult hos Centric är (förutom din tekniska kunskap), din sociala kompetens väldigt viktig. Vi är ett glatt och positivt företag och våra konsulter uppskattas högt av våra kunder. Det är därför viktigt att du trivs med att ha kontakt med människor och agerar professionellt i alla situationer.
Vi kan erbjuda
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas, även om de har några år på nacken. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna.
Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste bemanningsföretag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Vi är alltid intresserade av att få kontakt med positiva och engagerade IT-filurer, så skicka in din ansökan redan idag! Vi behandlar alla ansökningar löpande och tar gärna emot dig på en intervju om din ansökan passar något av våra uppdrag.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Sanna Dorielle på tfn: 0733-571793.
För att söka tjänsten, gå in på http://www.centric.eu/SE/Default/IT--Finance/Lediga-tjaenster?jobId=3350
Centric Professionals är ett bemanningsföretag med över 230 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT, ekonomi och administration.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.
Centric - connect. engage. succeed.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229