Servicedesktekniker

Arbetsbeskrivning

Är du en driven, engagerad och ansvarstagande person med ett tekniskt intresse och erfarenhet av kundkontakt? Då kan det vara just dig vi söker!

Dina arbetsuppgifter

Vi söker för kunds räkning dig som vill arbeta och servicedesktekniker. Vi ser gärna att du har en god teknisk förståelse, god datorvana och ett tekniskt intresse.
Som servicedesktekniker hos vår kund kommer du att i en utvecklande, och utmanande miljö. Det krävs därför att du som person är mycket strukturerad, självständig och ansvarstagande. Som person tror vi att du är teknisk nyfiken och intresserad av att arbeta i en roll där man gärna får ta ansvar. Arbetet som installatör innebär bland annat att:

•Daglig kontakt med kund
•Ta emot ärenden
•Ge support till kund
•Bygga upp sociala kundrelationer och skapa långsiktiga kundrelationer


Om företaget

Vår kund hjälper stora bolag att skapa en kostnadseffektiv och välfungerande arbetsplats genom att leverera produkter inom PC, Print och kassasystem. Som anställd hos vår kund får man chansen att både känna sig trygg och utvecklas.

Din profil

För att passa in i rollen som servicedesktekniker hos vår kund ser vi att du verkligen brinner för service och kundkontakt via telefon. Vidare ser vi att du är flexibel, noggrann, driven, ambitiös och mån om att göra ett bra jobb.

Skallkrav:
•Utmärkta skriftliga och muntliga färdigheter i svenska och engelska
•Teknisk förståelse och tekniskt intresse
•Goda IT kunskaper
•Erfarenhet av kundkontakt



Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Ort: Malmö
Omfattning: Heltid
Start: Omgående
Urval: Sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB Jönköping
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 8 april 2015

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


IT-administratör

IT-administratör

15 november 2024

Digital Workspace specialist/Lead

15 november 2024