OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du mycket goda kunskaper i Microsofts produkter och ett genuint intresse för teknik? Är du analytisk, serviceminded och trivs när du kan hjälpa användare? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en servicedesktekniker för kunds räkning. Kunden är världsledande teknikföretag med en dynamisk och spännande arbetsmiljö. Den här tjänsten är placerad i Södertälje.
Du kommer som servicedesktekniker att arbeta med first line support via telefon, mail och fjärrstyrning. En stor del av användarna sitter i Sverige men du kommer även att ha kontakt med kunder ute i Europa, det är därför mycket viktigt att du känner dig bekväm både i svenska och engelska ? är det även så att du kan andra språk är detta mycket meriterande. Vi söker dig med en god analytisk förmåga som är duktig på att se helheten samtidigt som du kan arbeta med detaljerna. Viktigast av allt är att du har en positiv inställning och tycker om att ge god service. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasial utbildning, gärna med IT-inriktning
- Något års erfarenhet från servicedesk/helpdeskarbete
- Mycket goda kunskaper i Microsoft, framförallt i MS Office och Outlook
- Meriterande med kunskaper i ärendehanteringssystemet ARS Remedy eller likvärdigt system
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
- Meriterande med ytterligare språkkunskaper
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9585CT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9585CT
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se