Servicedesktekniker kunskap i Active Directory

Arbetsbeskrivning

TNG IT söker en teknikintresserad servicedesktekniker till ett stort och internationellt IT-företag.Här blir du en del i ett trevligt team som arbetar med teknisk support åt externa kunder.Arbetet är varierat och du kommer att få möjligheter att vidareutvecklas inom kundservice och teknisk support.Som servicedesktekniker blir du en del av ett team som ger support via telefon och mail åt 13 olika externa kunder.Dina främsta arbetsuppgifter blir att ta hand om kontoadministration, pruppolicies och lösenordshantering.Du kommer att arbeta med varierad incidenthantering i Windowsmiljö.Tjänsten är på heltid med start omgående.Arbetstiderna är vardagar kl.08.00-17.00 och var tionde vecka kommer du att arbeta kl.07.00-16.00 alternativt kl.11.00-20.00.Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG och jobbar som konsult ute hos vår kund.Profil Vi söker dig som har arbetat med liknande arbetsuppgifter i servicedesk eller internsupport.Du har goda kunskaper i Windows, Active Directory och Exchange.Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift.Det är meriterande om du har studerat eftergymnasiala kurser alternativt har en KY-examen inom IT.Som person är du serviceinriktad, ordningssam och stresstålig.Du trivs med att arbeta strukturerat och är snabblärd.Arbetsmoral och teamkänsla är egenskaper som värderas högt inom företaget.Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.Du ansöker enkelt genom att följa länken, fylla i dina personuppgifter och ladda upp ditt färdiga CV.www.tng.se [

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 30 juli 2010
  • Ansök senast: 4 augusti 2010

Liknande jobb


Software Support

Software Support

6 november 2024

Relationsskapande it-tekniker

6 november 2024

6 november 2024