OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VI söker dig som är en fena på att lösa IT-problem med en god service och struktur. Är du dessutom bosatt i Linköping råder vi dig att läsa vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido hjälper vår kund Sectra AB att hitta en servicedesktekniker. På Sectra AB sätter de stor stolthet i att vara marknadsledande inom medicinsk IT och säkra kommunikationer. Deras lösningar bidrar till en hälsosammare och säkrare samhälle. Deras framgång bygger på en stark företagskultur som fokuserar på att skapa värde för våra kunder och högt engagerade medarbetare. En viktig faktor till denna framgång är att ge anställda högfunktionella IT-system för att säkerställa att vi arbetar effektivt och med hög kvalitet. Tjänsten är placerad i Linköping
I den här tjänsten som servicedesktekniker kommer du att arbeta med intern support, främst inom Windowsmiljö med en del AD-hantering. Arbetet kretsar kring att det dagliga digitala arbetet löper på. Det är viktigast att du har rätt inställning och drivkraft, men det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av ärendehanteringssystem.
Kvalifikationer:
Relevant utbildning
Relevant arbetslivserfarenhet
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift
Meriterande:
Arbete i ärendehanteringssystem
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 6 månader. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33936 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.