OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
InfoCare söker ambitiösa och utåtriktade supporttekniker inom servicedesk för kommande uppdrag i Göteborg.
Arbetsuppgifter
* Support via mail, telefon och fjärrstyrning
* Registrera alla ärenden i ärendesystem enligt instruktion (användare, ärendebeskrivning, prioritet och ärendeklass).
* Fastställa om ärendet är en request, incident eller annan kategori.
* Genomföra inledande felavhjälpning och försöka lösa ärendet.
* Dokumentera ärendet och ev. lösning.
* Delegera ärendet vidare enligt upprättad process.
* Informera användarna om status i ärenden
Kvalifikationer
Vi ser gärna att du uppfyller följande kvalifikationer för att passa som servicedesk tekniker hos InfoCare:
* Gymnasial utbildning inom IT eller motsvarande påbyggnadsutbildning
* Kunskap om Active Directory
* Något/några års erfarenhet av servicedesk-arbete
* Mycket goda generella IT-kunskaper
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
För att trivas som supporttekniker på InfoCare är det viktigt att du har ett stort intresse för IT och teknik, är stresstålig, gillar att ge support samt att du kan arbeta självständigt. Som person behöver man vara serviceinriktad, ha ett pedagogiskt sätt och vara duktig att prata med användare. Du kommer att vara anställd av InfoCare och arbeta ute på kundföretaget.
Om Du känner igen dig i ovanstående beskrivning så ber vi Dig söka omgående. Urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Generalist Therese Eriksson
010-499 32 49
Konsultchef Eva Bexelius
Konsultchef Eva Bexelius
HR Generalist Therese Eriksson
0767-223249
Eva Bexelius
010 - 499 30 00
Researcher Johan Skillstedt
Sourcing Manager Johan Skillstedt
010 - 499 30 00
Johan Skillstedt Skillstedt
Johan Skillstedt
CFO Marita Fontér
0767-223260