OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du på jakt efter en klassisk supporttjänst där du har mycket kontakt med användare? Tycker du att det är givande och utvecklande att hjälpa människor med problem? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker en pigg servicedesktekniker till vår kund. Kunden är en IT-specifik avdelning på en välkänd statlig förvaltningsmyndighet med ett flertal regionkontor och flera tusen anställda. Tjänsten är placerad i Göteborg.
I denna utmanade roll kommer du med ditt positiva lösningsorienterade sätt vara den alla användare i myndigheten kontaktar när de behöver hjälp med IT-relaterade problem. Du kommer att ta emot, lösa problem och/eller skicka vidare problemen till relevant supportgrupp. Du kommer att få hantera många olika yrkesgrupper och personer och komma i kontakt med många olika system, applikationer och produkter vilket gör att denna tjänst passar dig som är såväl social som nyfiken. Tillsammans med dina 14 kollegor i servicedesken kommer du att göra vardagen för myndighetens alla anställda lite bättre och enklare samtidigt som du utvecklar dina IT-kunskaper och din servicekänsla. Är du den självständiga problemlösaren vi söker efter? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Gymnasial utbildning med IT-inriktning
-Erfarenhet av IT-support
-God telefonvana
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift
Omfattning och tillträde
Tillträde så snart som möjligt. Tillsvidare, heltid med månadslön.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9307DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se