OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du jobbat i en serviceroll tidigare och redo för att ta nästa steg i arbetslivet? Då kan jobbet i Telenors kundtjänst vara något för dig! Telenor i Göteborg behöver nu utöka sitt team med fler härliga kundtjänstmedarbetare som kommer jobba med deras företagskunder. Är det kanske just dig vi söker? Skicka iväg din ansökan redan idag!
</allowfullscreen>
Vad gör man i Telenors kundtjänst?
Som kundtjänstmedarbetare är du en viktig kugge i hjulet för företaget! Tack vare dig får kunderna svar på sina frågor och du bidrar på så sätt till att kunderna blir nöjda och att verksamheten löper på.
Företaget fokuserar mycket på tillgänglighet för sina kunder vilket innebär att agera snabbt och att på ett effektivt men kvalitativt sätt kunna svara på kundernas frågor rörande:
* Abonnemang och förlängningar
* Köp av tilläggstjänster
* Öppettider och tillgänglighet
* Teknisk support
Tjänsten är mellan 80-100%, där arbetstiden är förlagd till vardagar, kvällar och helger. Tjänsten kör igång vecka 9 och startar då med en betald utbildning.
Vad krävs för detta jobb?
* Du har fullständiga gymnasiebetyg.
* Vi ser att du har någon form av serviceerfarenhet sedan tidigare från exempelvis butik, reception eller kundtjänst.
* Behärskar svenska i tal och skrift.
Varför är detta en bra chans för mig?
* Du får arbetslivserfarenhet som kommer väga tungt på ditt CV oavsett vad du vill jobba med i framtiden.
* Du får ALLTID en fast timlön och möjlighet att påverka din lön.
* Vi garanterar dig en rolig arbetsplats med många härliga kollegor.
Hur söker jag jobbet?
Sök genom att klicka på ansökningsknappen. Vänta inte för länge, vi går igenom ansökningarna löpande!
Har du frågor kring tjänsten?
1. Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar
2. Jag kan också nås på telefon 031-631555
3. Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på
Varmt välkommen med din ansökan!
Vad händer när jag skickat in min ansökan?
Efter att ansökan är inskickad kommer du få ett mejl skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.
Vi arbetar för att du ska få svar på din ansökan inom 2-3 veckor, antingen via telefon eller mail.