OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en förmåga att leverera och upprätthålla förstklassig service till både kollegor och kunder? Är du utan tvekan engagerad i det du tar dig för? Då ska du söka denna varierade roll som office coordinator!
OM TJÄNSTEN
AWA är ett ledande företag inom immaterialrätt och immateriella rättigheter. Med 370 anställda på 20 kontor över hela Europa och Asien ger AWA sina kunder strategisk rådgivning och hållbara lösningar för att säkra innovationer, skydda varumärken och utveckla solida immateriella portföljer. På uppdrag av AWA söker vi nu en Office Coordinator!
Som office coordinator hos AWA får du en riktigt rolig och varierande arbetsdag med flertalet spännande arbetsuppgifter. Detta är en roll som är perfekt för dig som gillar att göra det lilla extra, oavsett om det handlar om att hålla kontoret fint, beställa blommor till en kollega som fyller år eller ordna med den veckovisa frukosten. Du trivs troligtvis i en roll där du får agera spindeln i nätet samtidigt som du gillar kombinationen av administration och mötet med människor.
#
Du erbjuds
* En tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning i form av ett konsultuppdrag genom oss på Academic Work.
* Ett spännande arbete där du får rodda AWA's tre kontor i Syd - Malmö, Lund och Helsingborg med utgångspunkt från Malmökontoret.
* En möjlighet att utvecklas och växa professionellt i en trivsam arbetsmiljö tillsammans med dina kompetenta och engagerade kollegor.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen ingår bland annat att ta emot besökare i receptionen, hantera post, iordningställande inför möten samt ha kontakt med externa leverantörer. Utöver detta så kommer du också att hantera administrativa arbetsuppgifter samt vara behjälplig vid olika events för såväl intern personal som för kunder.
Fler arbetsuppgifter:
* Diverse mailutskick till kontoren i syd
* Personaluppvaktning, blommor, diplom etc.
* Posthantering, arkivering, notarisering, hämtning och lämning av värdepost etc.
* Ansvarig för kontorsytor - återvinning av kartong/material, sköter växterna i lokalerna etc.
* Beställning av kontorsmöbler, matvaror/frukost, kontorspapper och kuvert samt assistera i uppföljning av diverse beställningar inför möten och events
* Avlösning i reception ca. 20%
* Mässor - leverera mässmaterial och sätta upp montrar
* Brandtillsyn och utrymningsledning
VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieutbildning
- Har tidigare arbetslivserfarenhet inom service och admin
- Obehindrat kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift
Har du tidigare arbetat i en liknande roll är det meriterande men inget krav.
Vi söker dig som är positiv och engagerad. Du ser vad som behöver göras för stunden och hjälper gärna till där det behövs. Du har hög integritet och ett professionellt bemötande gentemot såväl kollegor som kunder och andra intressenter som kan komma att besöka kontoret. Vi tror att du som söker är en person som trivs i en roll där du får ge utmärkt service och göra det där lilla extra!
#
Övrig information
* Start: Så snart som möjligt
* Omfattning: Heltid, 38,75 tim/vecka, 8-16:15
* Placering: Malmö, Matrosgatan 1
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om AWA här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231