OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du om att ha mycket kontakt med andra människor i ditt dagliga arbete? Trivs du med att arbeta självständigt och ta egna initiativ? Skulle du vilja arbeta på en rolig arbetsplats med fantastiska medarbetare? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker en kundtjänstmedarbetare till vår kund. Kunden är en statlig förvaltningsmyndighet med en handfull regionkontor och ett flertal mindre kontor över hela landet och sysselsätter flera tusen personer. Den här tjänsten är placerad mycket centralt i Stockholm.
Som kundtjänstmedarbetare kommer du vara myndighetens ansikte utåt då allmänheten kommer med frågor eller har andra ärenden. Den huvudsakliga arbetsuppgiften är att hantera olika telefonbokningar, men det förekommer också samtal där du får ge råd och information till dem som har funderingar. Vi tror att du som söker är en serviceinriktad problemlösare som tycker att det är kul att ge den bästa servicen. Dessutom är det viktigt att du är noggrann och trivs i en självständig roll. Är det här tjänsten för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasiekompetens
- Telefonvana och god datorvana
- Meriterande med erfarenhet av kundservice
- B-körkort är meriterande
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 1904CT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
1904CT
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se