Servicehandläggare till kommun i norrort

Servicehandläggare till kommun i norrort

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en serviceinriktad och kundorienterad roll i kombination av administrativt arbete? Just nu söker vi en servicehandläggare till uppdrag på kommun i norrort med start omgående!

Arbetsuppgifter
Kontaktcenters uppdrag är att informera, hjälpa och vägleda invånare, företag och besökare som är i kontakt med kommunen. Enheten har också i uppdrag att driva serviceutvecklingsarbetet tillsammans med verksamheterna på kommunen.

I rollen som servicehandläggare kommer du arbeta tätt tillsammans i team på kontaktcenter och arbeta för att lösa så många av de inkommande ärendena som möjligt, och för att skapa hög tillgänglighet och god service för kommunens alla invånare. För att utföra uppdraget använder du många olika IT-system. Du får kontinuerligt vara med och forma och ta till dig nya arbetssätt, uppgifter och lösningar, vilket innebär att du hela tiden utvecklas och håller dig uppdaterad på nyheter inom kommunen. Dialog och samarbete med de interna verksamheterna är en viktig och naturlig del i jobbet. Det är tillsammans vi kan utveckla den kommunala servicen.
Vem är du?
• Du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom en kundorienterad serviceverksamhet, såsom ett kontaktcenter, en kundtjänst eller liknande servicearbete där ditt främsta arbetsverktyg är telefon och mail.
• Du har kunskap och/ eller arbetserfarenhet från något eller flera av frågeområdena samhällsutveckling, bygglov, gata, park, trafik, tillstånd och tillsyn.
• Du har en genomförd gymnasieutbildning.
• Du ha en god förmåga att kommunicera både på svenska och engelska i tal och skrift.
• Du har goda IT-kunskaper

Meriterande

• Erfarenhet av att arbeta inom kommunal eller offentlig verksamhet.
• Fler språkkunskaper utöver svenska och engelska.
• Eftergymnasial utbildning med inriktning mot samhällsutveckling, service eller administration.

Vi tror att du är en positiv, stresstålig, lösningsfokuserad lagspelare som tycker om att ta ansvar. Du är prestigelös, nyfiken och drivs av att hitta nya smarta lösningar för att skapa en snabbare och smidigare service för kommunens invånare.
Du erbjuds
Tjänsten är på heltid, 100%. Planerad start, omgående eller så snart som möjligt och löper tom. 2022-12-31. Du erbjuds ett konsultuppdrag via oss hos vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Elvira Björebäck på elvira.bjoreback@jurek.se 
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2022
  • Ansök senast: 4 september 2022

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


25 november 2024

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024